مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-10سياسي

امیر واحدی: با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب حرکت می کنیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان های دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری که صبح امروز (یکشنبه 19 آذرماه) در این دانشگاه برگزار شد، - فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می کنیم، اظهار کرد: مقوله علم و دانش در نیرو های مسلح بسیار پر اهمیت است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان های دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری که صبح امروز (یکشنبه 19 آذرماه) در این دانشگاه برگزار شد، گفت: شما دانشجویان، آینده سازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید.

وی افزود: دانشگاه، محلی مقدس در جهت توسعه علم و دانش برای کشور بوده و دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری یکی از قطب های برتر حوزه علم و دانش ارتش است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می کنیم، اظهار کرد: مقوله علم و دانش در نیرو های مسلح بسیار پر اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب حرکت می کنیم

امیر واحدی: با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب حرکت می کنیم