مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-25سياسي

جذب یک میلیارد مخاطب مجازی طی 10 سال آینده هدف گذاری شده است


رییس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه رویکرد ما جامعه پردازی، ارائه محتوای مناسب و رشد جامعه است، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید طی 10 سال آینده فضایی بر اساس ارزش های خود با یک میلیارد کاربر داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدامین آقامیری در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه که امروز دفتر این شخصیت حوزوی در قم انجام شد، با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی به محل زندگی مردم تبدیل شده است، اظهار کرد: در فضایی که به محل زندگی مردم تبدیل شده است باید احکامی پیاده شود.

وی با بیان اینکه جامعه باید محل سعادت و رشد بشر باشد، مطرح کرد: امروز فضای مجازی مانند جامعه شده است و باید به دنبال سعادت و رشد در آن باشیم.

رییس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه شروع ما در عرصه فضای مجازی به تازگی اتفاق افتاده است، عنوان کرد: امروز خدمات و کاربردها وابسته به غرب نیست.

وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در کشور داریم، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت ها در راستای ساماندهی ارتباط با مردم استفاده کنیم.

آقامیری با اشاره به اینکه رویکرد ما جامعه پردازی در عرصه فضای مجازی است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید طی 10 سال آینده فضایی بر اساس ارزش های خود با یک میلیارد کاربر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب یک میلیارد مخاطب مجازی طی 10 سال آینده هدف گذاری شده است

جذب یک میلیارد مخاطب مجازی طی 10 سال آینده هدف گذاری شده است