مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-04حوادث

کشف 900 کیلو مواد افیونی در عملیات ویژه پلیس


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 900 کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات ویژه و مقتدرانه پلیس در شهرستان های خاش و گلشن خبر داد.

- سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای کنترل، مراقبت و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های خاش و گلشن با رصد اطلاعاتی و پشتیبانی فنی مرکز استان, از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی مطلع و با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از جا به جایی محموله های سنگین مواد مخدر به مرکز استان دست یافتند.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و ماموران پلیس در شهرستان های موصوف در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی و با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان مناطق مورد نظر و تحرکات قاچاقچیان را در کنترل و رصد خود قرار دادند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل های مورد نظر را داشتند که با اقدام متقابل ماموران انتظامی 3 قاچاقچی را دستگیر و 3 دستگاه خودروی سواری نیز از آنان توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 900 کیلو مواد افیونی در عملیات ویژه پلیس

کشف 900 کیلو مواد افیونی در عملیات ویژه پلیس