مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-14اجتماعي

1100 کیلومتر از راه های استان مرکزی برف روبی شد


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از برف روبی یک هزار و 100 کیلومتر از راه های استان خبر داد.

- میثم سیفوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 950 تماس تلفنی مردمی با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی برقرار شده است.

به گفته وی از این تعداد تماس، 104 مورد ارتباط با کارشناسان مرکز مدیریت راه ها و 846 تماس به صورت ارتباط با تلفن گویا و استفاده از سایر خدمات هوشمند این سامانه بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: بر اثر بارش برف در محورهای برفگیر و گردنه های کوهستانی از عصر روز گذشته تا صبح امروز عملیات برفروبی در یک هزار و 100 کیلومتر باند از راه های استان انجام شده و همچنین 260 تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی راه، در سطح جاده ها پخش شده است.

سیفوری ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان های تفرش و شازند و خمین بوده و 96 نفر راهدار از 500 نیروی آماده باش سراسر استان مشغول برفروبی و برقراری تردد ایمن در راه ها بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 کیلومتر از راه های استان مرکزی برف روبی شد

1100 کیلومتر از راه های استان مرکزی برف روبی شد