مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-03اقتصادي

محکومیت قاچاقچیان کالا در همدان به 26 میلیارد ریال


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیان کالا در دو پرونده به پرداخت 26 میلیارد و 617 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرضیه یونسی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات دو پرونده قاچاق اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز به پرونده قاچاق کالا رسیدگی کرد که شامل قاچاق لوازم برقی و هزار و 74 کیلوگرم قاشق، چنگال و پتو به ارزش 7 میلیارد و 497 میلیون ریال بود.

وی گفت: با توجه به اقرار متهم و نوع جاسازی کالا در خودرو اتهام قاچاق محرز او علاوه بر ضبط کالا متهم به پرداخت 14 میلیارد و 997 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، یک پرونده قاچاق مربوط به 349 دستگاه لوازم برقی و هزار و 440 دست کارد و چنگال به ارزش 5 میلیارد و 809 میلیون ریال را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی عنوان کرد: با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، علاوه بر ضبط کالا متهم به پرداخت 11 میلیارد و 620 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

یونسی گفت: ماموران نیروی انتظامی این دو محموله را در محور همدان-قهاوند کشف و پرونده تخلف آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت قاچاقچیان کالا در همدان به 26 میلیارد ریال

محکومیت قاچاقچیان کالا در همدان به 26 میلیارد ریال