مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-25سياسي

کوه پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد


فرمانده بسیج حوزه ادارات، کارمندان و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس گفت: کوه پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

- فرمانده بسیج حوزه ادارات،کارمندان و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس: کوه پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ایسنا/هرمزگان فرمانده بسیج حوزه ادارات، کارمندان و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس گفت: کوه پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

سرهنگ مهدی قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی ها وایثارگری های نیروهای انقلاب برای به ثمر نشستناهداف انقلاب در زمینه های مختلف است.

وی، با ذکر این نکته که راهبرون رفت از مشکلات کشور گسترش تفکربسیجی است،عنوان کرد: بسیجی همواره بدون توجه به مسائل و مادیات دنیا برای حل مشکلات کشور و ترویج اسلام در جامعه تلاش می کند وهمین امر نیز رمز موفقیت بسیج در کشور شده است.

فرمانده بسیج حوزه ادارات، کارمندان و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس، با ذکر این نکته که امروزه همه بر موفقیت نقش بسیج در کشور اذعان دارند، بیان کرد: تمام کشورهای دنیا حتی دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز به نقش موفق و کارکردهای موثر آن در جامعه اعتراف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

کوه پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد