مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-12اقتصادي

برگزاری تور فناوری دانشجویی برای افزایش شرکت های فناور علوم انسانی


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با تاکید بر توسعه واحدهای فناور در حوزه علوم انسانی و اسلامی و صنایع نرم، گفت: دبیرخانه ملی در مورد فناوری های علوم انسانی و اسلامی را اخیرا راه اندازی کردیم.

- معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با تاکید بر توسعه واحدهای فناور در حوزه علوم انسانی و اسلامی و صنایع نرم، گفت: دبیرخانه ملی در مورد فناوری های علوم انسانی و اسلامی را اخیرا راه اندازی کردیم.

 شرکت های این حوزه در کل 10 درصد از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور را تشکیل می دهند و در حوزه صنایع خلاق و نرم نسبت به استاندارهای بین المللی کمتر است.

به همین منظور تور فناوری را به زودی در تهران و قم با حضور دانشجویان علوم انسانی برگزار می کنیم تا دانشجوها بدانند برای این حوزه نیز می توان شرکت های فناور را تاسیس کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد محمدعلی نژاد امروز (سه شنبه) در گفت: در این نمایشگاه که از 20 تا 22 آذر در مصلای امام خمینی(ره) برپاست، دو هزار و 202 محصول جدید عرضه شده که 45 درصد آن ها در سطح آمادگی 4 و 5 و در آستانه تجاری شدن قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین برای جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران 175 فناور به کارگروه مربوطه از طرف دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و دستگاه های اجرایی معرفی شدند که از این تعداد 12 نفر در مجموع تقدیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور فناوری دانشجویی برای افزایش شرکت های فناور علوم انسانی

برگزاری تور فناوری دانشجویی برای افزایش شرکت های فناور علوم انسانی