مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-08ورزشي

محرومیت موقت یک سرمربی و اعلام رای دیدار جنجالی لیگ یک


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه هایی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درمورد دیدار آریو اسلامشهر و شهرداری آستارا به شرح زیر صادر کرد: تیم میهن آریو اسلامشهر به دلیل سو رفتار تیمی ناشی از 9 اخطاره بودن بازیکنان و تخلف تماشاگرانش به دلیل ورود به زمین باید 700/000/000 ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی و برگزاری در محل دیگر به تشخیص سازمان لیگ محکوم شد.

این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم شهرداری آستارا به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر ورود به زمین و سو رفتار تیمی باید 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرهاد خالدی، مدیر تیم شهرداری آستارا به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) که منجر به صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به دو جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می شود و به مبلغ 260/000/000 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است.

امیر حسین قربانی، از مسئولان هیات فوتبال استان تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به دو جلسه محرومیت از حضور در استادیوم با احتساب محرومیت ناشی از قرار دستور موقت که یک جلسه آن به مدت 6 ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت موقت یک سرمربی و اعلام رای دیدار جنجالی لیگ یک

محرومیت موقت یک سرمربی و اعلام رای دیدار جنجالی لیگ یک