مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:402023-11-22پزشكي

پلمب داروخانه رشت به دلیل عدم حضور مسؤول فنی


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از تعطیلی و پلمب یک داروخانه شهر رشت به علت عدم حضور مسؤول فنی خبر داد و گفت: مطابق ماده 15 قانون تعزیرات حکومتی در امور دارو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان عصر امروز در جریان بازدید میدانی از اصناف شهر رشت با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از اصناف به صورت دوره ای با حضور بازرسان انجام می شود، اظهار کرد: سلامت مردم خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در برخورد و مجازات متخلفان هیچ مماشاتی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از داروخانه های سطح شهر رشت گفت: با حضور بازرسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و مامورین پلیس در بازرسی های خود مشاهده کردند که متصدی یکی از داروخانه ها در شهرستان رشت در غیاب مسئول فنی، اقدام به عرضه دارو می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از تعطیلی و پلمب یک داروخانه شهر رشت به علت عدم حضور مسؤول فنی خبر داد و گفت: مطابق ماده 15 قانون تعزیرات حکومتی در امور دارو، عرضه و فروش دارو باید با حضور مسئول فنی انجام گیرد و تخطی از آن جرم بوده و محل مذکور بلافاصله تعطیل می شود.

امینی با بیان اینکه عدم حضور مسؤول فنی در بعضی از داروخانه ها مایه نگرانی بوده و گشت مشترک از داروخانه ها نیز به این منظور انجام می شود، افزود: طبق قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب داروخانه رشت به دلیل عدم حضور مسؤول فنی

پلمب داروخانه رشت به دلیل عدم حضور مسؤول فنی