مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-20سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: اتهامات علیه ایران واقعیت ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت برنامه هسته ای کشورمان، - رییس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس در راستای لغو تحریم های ایران است و ما در چارچوب همین قانون برنامه هسته ای را پیش می بریم، گفت: اتهاماتی که طرف مقابل به ایران می زند، منطبق با واقعیت نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت برنامه هسته ای کشورمان، اظهارداشت: اینکه گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی آغشته به مسائل سیاسی است و برخی کشور های اروپایی هم زیاده خواهی دارند موضوعی مبرهن و آشکار است، اما موضوعی که وجود دارد اینکه روابط آژانس و ایران در قالب ان پی تی و پادمان است و آن ها بر برنامه هسته ای ایران نظارت دارند.

وی ادامه داد: طرف های دیگر در برجام نیز باید همچون ایران متعهد به انجام وظایف خود باشند چرا که ایران به تعهدات خودش عمل کرده و هر زمانی که آن ها به تعهداتشان برگردند ما نیز به تعهدات خود باز خواهیم گشت.

معاون رییس جمهور بیان داشت: مساله هسته ای یک موضوع ملی و راهبردی است نه موضوع جناحی و سیاسی چرا که این مساله برای کشور اقتدار آفرین است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: اتهامات علیه ایران واقعیت ندارد

رییس سازمان انرژی اتمی: اتهامات علیه ایران واقعیت ندارد