مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-02اجتماعي

اجرای طرح پویش احیای جنگل های زاگرس در بانه تا 25 ماه جاری


مدیرعامل انجمن محیط زیست پاژین بانه گفت: طرح پویش زاگرسانه به منظور احیای جنگل های زاگرس از دهم تا بیست و پنجم ماه جاری در بانه اجرا می شود.

- مدیرعامل انجمن محیط زیست پاژین بانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: طرح پویش زاگرسانه از سال 1397 به منظور احیای جنگل های زاگرس در منطقه زاگرس با همکاری انجمن های مردم نهاد، کوهنوردان و دوست داران طبیعت اجرا شده و امسال نیز این طرح در بانه از دهم تا بیست و پنجم ماه جاری اجرا می شود.

حامد اسراری اضافه کرد: احیای جنگل های زاگرس، احساس مسوولیت مردم نسبت به حفظ جنگل ها و برجسته کردن مشکلات جنگل های زاگرس بویژه آتش سوزی های گسترده، مافیای زمین خواری و قلع و قمع درختان بلوط از مهم ترین اهداف این طرح است.

وی با اشاره به آتش سوزی گسترده در منطقه شیوله در تابستان امسال که چهار روز ادامه داشته گفت: در راستای پویش زاگرسانه روز جمعه هم در 2 هکتار از اراضی جنگل این منطقه 500  نهال بلوط و بنه با همکاری اعضای انجمن مردمی پاژین و کوهنوردان بانه غرس شد.

اسراری ادامه داد: در اجرای این طرح 300 نفر به صورت دواطلبانه با انجمن مردم نهاد پاژین بانه همکاری کردند و در روزهای آینده نیز بخش های دیگری از مناطق جنگلی بانه که در آتش سوزی ها آسیب دیدن با کاشت نهال بلوط و بنه احیا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پویش احیای جنگل های زاگرس در بانه تا 25 ماه جاری

اجرای طرح پویش احیای جنگل های زاگرس در بانه تا 25 ماه جاری