مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-19اقتصادي

صنایع استان فارس به بخش کشاورزی ورود کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس با اشاره به ظرفیت های کشاورزی این استان، خواستار ورود صنایع استان به حوزه کشاورزی شد.

- ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس با اشاره به ظرفیت های کشاورزی این استان، خواستار ورود صنایع استان به حوزه کشاورزی شد.

عبدالعلی کریمی امروز، 28 آذرماه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان فارس خواستار تبدیل شدن ظرفیت های بالقوه استان در عرصه فعالیت های پژوهشی و علمی به ظرفیت های بالفعل شد و گفت: سال گذشته استاندار فارس در همین برنامه از جامعه صنعتی و تولیدی استان خواستند که تحقیقات خود را به سایر استان ها ندهند و از ظرفیت پژوهشگران استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه این موضوع قابل بررسی است که آیا چنین مسئله ای رخ داده است یا خیر، گفت: دستگاه های صنعتی و تولیدی موظف شدند که از ظرفیت داخلی استان فارس استفاده کنند لذا باید از ظرفیت داخلی خود بهره ببریم.

کریمی با تصریح اینکه توان علمی و پژوهشی که در استان فارس وجود دارد، بسیار بالاست، گفت: وجود بیش از 160 واحد دانشگاهی در استان فارس مسئله کمی نیست که باید در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی از ظرفیت آنان استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع استان فارس به بخش کشاورزی ورود کنند

صنایع استان فارس به بخش کشاورزی ورود کنند