مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-06اقتصادي

حمایت مالی و معنوی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی از رفع نیازهای پژوهشی


رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی گفت: مدیران صنعت آب و برق استان، حمایت مالی و معنوی خود را در راستای تامین نیازهای پژوهشی صنعت آب و برق به عمل می آورد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی گفت: مدیران صنعت آب و برق استان، حمایت مالی و معنوی خود را در راستای تامین نیازهای پژوهشی صنعت آب و برق به عمل می آورد.

یوسف غفارزاده در حاشیه نمایشگاه رینوتکس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صنعت آب و برق وزارت نیرو، صنعتی خدمت رسان در راستای تامین آب کشاورزی، صنعت، شرب، بحث تامین برق خانگی و صنایع است و لازمه توسعه زیربنای استان و کشور نیز تامین آب و برق است.

وی افزود: برای ارائه این خدمات نیازمند یکسری امکانات، تجهیزات و ابزار هستیم که این تجهیزات روزانه در صنعت برق و آب در حال تغییر هستند بنابراین، وزارت نیرو در بخش آب و برق، تمامی نیازهای فناورانه را شناسایی کرده و در معرض پژوهشگران عزیز قرار داده است تا بتوانند به راحتی به آن ها دست یابند.

وی گفت: نیازهای فناورانه صنعت آب و برق در نمایشگاه رینوتکس 2023 ارائه شده تا پژوهشگران بتوانند به تامین اقلام مورد نیاز صنعت آب و برق اقدام کنند و شرکت های آب و برق وزارت نیرو نیز نهایت حمایت خود را در راستای تامین نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی و معنوی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی از رفع نیازهای پژوهشی

حمایت مالی و معنوی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی از رفع نیازهای پژوهشی