مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-28دانش

افزایش 80 درصدی فروش محصولات مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به افزایش 80 درصدی فروش محصولات مستقر در مرکز رشد، گفت: دو محصول دانش بنیان تحت پوشش معاونت تحقیقات دانشگاه بوده و امسال 13 طرح فناوری ارائه شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به افزایش 80 درصدی فروش محصولات مستقر در مرکز رشد، گفت: دو محصول دانش بنیان تحت پوشش معاونت تحقیقات دانشگاه بوده و امسال 13 طرح فناوری ارائه شده است.

دکتر بهرام بیباک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فعالیت یک مرکز رشد در دانشگاه، اظهار کرد: 22 شرکت در این مرکز مستقرند که از این تعداد، دو مورد دانش بنیان هستند.

سال گذشته 13 شرکت در این مرکز فعال بودند.

وی افزود: دریافت موافقت اصولی مرکز نوآوری سلامت از وزارت بهداشت، برگزاری جشنواره ایده تا ثروت با 170 طرح و ایده، افزایش 80 درصدی فروش محصولات شرکت های مستقر در مرکز رشد به نسبت سال گذشته و تشکیل شورای مرکز نوآوری از جمله اقدامات این مجموعه در امسال بوده است.

بیباک از راه اندازی مرکز tms با هدف اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 80 درصدی فروش محصولات مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

افزایش 80 درصدی فروش محصولات مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی