مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-29اقتصادي

رونق باغ های یاقوت سرخ منتظر احداث سردخانه، خرید تضمینی و حمایت از باغدار


استان اصفهان در تولید محصول انار رتبه سوم کشوری را دارد و هنگام برگزاری جشنواره انار بسیاری از مسؤولان به این مناطق می آیند و قول هایی در زمینه احداث سردخانه و خرید تضمینی انار می دهند ولی تاکنون اقدامی مؤثری انجام نداده اند.

- خبرگزاری فارس، اصفهان: توسعه کاشت و برداشت انار در چرخه اقتصادی استان اصفهان با نظارت کافی بر بازار فروش، ایجاد صنایع تبدیلی، برندسازی و توسعه تعاونی ها و اتحادیه ها امکان پذیر است.

پاییز فصل شکرانه ی برداشت انار است، فصلی که سفره ی برکت را برای باغداران اصفهانی گستراند و میوه ای بهشتی به سیمایِ باغ های شمال، جنوب غرب، مرکز و  شمال شرق اصفهان، رنگ و لعاب قرمز و زرد بخشید تا مزه ی ترش و شکرینِ یاقوت ها، حال و هوایِ  پاییزی مان را متفاوت کند.

در یکی از همین روزهای پاییزی، مهمان جشنواره ای اناری در بادرودِ نطنز شدیم تا با دانه دانه های انار، این میوه خوش رنگ و رخشان در کاسه های سفالی و تماشایِ آن نظم و ترتیب ، آن پوشش  نرم و  آن سرخِ آبدار به دوران خوش مدرسه بازگردیم و هم صدا با کودکان بادرودی زمزمه کنیم: سرخ است و زیبا نامش انار است .

  هم ترش و شیرین هم آب دار است معرفی ارقام صادراتی در جشنواره انارِ نادری بادرود شهردار بادرود از حال و هوای این جشنواره  برای ما گفت: پانزدهمین جشنواره انار بادرود از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق باغ های یاقوت سرخ منتظر احداث سردخانه، خرید تضمینی و حمایت از باغدار

رونق باغ های یاقوت سرخ منتظر احداث سردخانه، خرید تضمینی و حمایت از باغدار