مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-14بين الملل

مجلس نمایندگان آمریکا به آغاز تحقیقات استیضاح بایدن رای داد


مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل جمهوری خواهان است، به رسمی شدن تحقیقات استیضاح علیه جو بایدن به اتهام فساد و سوءاستفاده از قدرت رای مثبت داد.

- این قطعنامه با 221 رای موافق در مقابل 212 رای مخالف تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه جمهوری خواهان حاضر در جلسه چهارشنبه به تحقیقات استیضاح علیه جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا رای مثبت دادند، در حالی که اکثر دموکرات ها رای منفی دادند و یک دموکرات هم رای ممتنع داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، بایدن در رابطه با این تحقیق بیانیه ای منتشر کرد و گفت که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان وقت خود را با خودشیرینی سیاسی بی اساس که پشتوانه حقیقی ندارد تلف می کنند.

پس از اینکه حزب جمهوری خواه آمریکا دوباره کنترل مجلس نمایندگان را در انتخابات میان دوره سال 2020 به دست آورد، کمیته نظارت مجلس نمایندگان و کمیته قضایی مجلس نمایندگان تحقیقات را رهبری و شروع به تحقیق در مورد تخلفات ادعایی بایدن کردند.

کوین مک کارتی، رییس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا، در ماه سپتامبر از تحقیقات استیضاح خبر داد و مدعی شد که این کمیته ها فرهنگ فساد را در خانواده بایدن کشف کرده اند.

جمهوری خواهان با استناد به شهادت شاهدان و پرونده های بازیابی شده از لپ تاپ متعلق به هانتر، پسر بایدن ادعا می کنند که خانواده بایدن حدود 24 میلیون دلار از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمایندگان آمریکا به آغاز تحقیقات استیضاح بایدن رای داد

مجلس نمایندگان آمریکا به آغاز تحقیقات استیضاح بایدن رای داد