مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-28اجتماعي

اجرای طرح ارتقا ایمنی پدران موتورسوار در زاهدان


مدیر صندوق تأمین خسارت های بدنی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ارتقاء ایمنی پدران موتورسوار در مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به مناسبت هفته بیمه و نواخته شدن زنگ بیمه در مدارس تعداد 100 عدد کلاه ایمنی استاندارد به پدران موتورسیکلت سواری که دارای فرزند دانش آموز و همچنین گواهینامه و بیمه نامه شخص ثالث بودند توزیع شد.

این طرح به همت صندوق تأمین خسارت های بدنی و با همکاری وزارت  آموزش و پرورش، پلیس راهور و بیمه مرکزی در مدارس سراسر کشور اجرایی شد.

شهریاری مدیر صندوق تأمین خسارت های بدنی استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اجرای برنامه ارتقا ایمنی پدران موتورسوار در مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان افزود: استان سیستان و بلوچستان در 8 ماهه نخست سال جاری یکی از بالاترین آمارهای زیان دیدگان فوتی حوادث و سوانح رانندگی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

و درصد قابل توجهی از این فوتی ها را راکبین و ترک نشینان موتور سیکلت ها تشکیل داده است.

  وی افزود: صندوق تأمین خسارت های بدنی استان به مناسبت هفته بیمه و در  راستای ترغیب رانندگان فاقد بیمه به اخذ بیمه نامه شخص ثالث و همچنین پیشگیری از زیان های ناشی از حوادث ترافیکی با همکاری اداره کل آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقا ایمنی پدران موتورسوار در زاهدان

اجرای طرح ارتقا ایمنی پدران موتورسوار در زاهدان