مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-05حوادث

تاکید معاون دادستان کل کشور بر مبارزه هوشمندانه و دانش بنیان با مواد مخدر


مبارزه دانش بنیان با مواد مخدر باید وجود داشته باشد تا منتهی به کاهش این قبیل جرائم و پیشگیری غیرکیفری از وقوع جرم شود.

- معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: مبارزه دانش بنیان با مواد مخدر باید وجود داشته باشد تا منتهی به کاهش این قبیل جرائم و پیشگیری غیرکیفری از وقوع جرم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جمادی در افتتاحیه کارگاه شناسایی اموال، مبارزه با بنیان های مالی قاچاق و پولشویی حاصل از مواد مخدر، با بیان اینکه امروزه نقش مواد مخدر در انحرافات اجتماعی، ناهنجاری ها و کج روی ها بر کسی پوشیده نیست، گفت: همه می دانیم بحث مواد مخدر به عنوان یک سلاح در ارتباط با توطئه های سازمان یافته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار برده می شود و در انحراف اقشار مختلف جامعه، به ویژه قشر جوان و سست کردن باورها و اعتقادات دینی تلقی می شود.

این موضوع موجب می شود افراد به نوعی در ارتباط با مسائل اخلاقی که از نیازهای اساسی جامعه است، از ارزش های انسانی فاصله بگیرند.

وی در خصوص اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: اهمیت این موضوع به حدی است که علاوه بر بحث ملی، در سطح منطقه ای، فراملی و جهانی به این موضوع توجه خاص می شود.

جمادی تصریح کرد: به ویژه در بحث های تحقیقاتی به جایی رسیده ایم که موضوع مواد مخدر که عمدتا بحث سازمان یافتگی مطرح می شود، به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون دادستان کل کشور بر مبارزه هوشمندانه و دانش بنیان با مواد مخدر

تاکید معاون دادستان کل کشور بر مبارزه هوشمندانه و دانش بنیان با مواد مخدر