مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-28اقتصادي

احداث بیمارستان صنعت نفت در بندرعباس ضرورت دارد


استاندار هرمزگان با اشاره به طرح های توسعه صنعت نفت در استان و چشم انداز پیش روی هرمزگان، گفت: احداث بیمارستان صنعت نفت در استان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه سه شنبه هفتم آذرماه در نشست با سرپرست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که با حضور احمد مرادی نایب رییس کمیسیون انرژی برگزار شد، اظهارداشت: پایه شکل گیری شهر آبادان و زیرساخت های آن و از جمله درمان، پالایشگاه آبادان بود و در حال حاضر هرمزگان چند برابر آن دارای ظرفیت است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: ظرفیت های نفتی استان موجب شده است که هرمزگان به یکی از اصلی ترین کانون های جمعیتی فعالیت های حوزه نفت تبدیل شود، از این رو می طلبد در توسعه زیرساخت های استان به ویژه زیرساخت های درمانی نیز مشارکت داشته باشد .

وی ابرازداشت: سرانه تخت بیمارستانی در کشور 1.

7 است در حالی که سرانه هرمزگان در حال حاضر 1.

3 است و اگر سرانه تخت های نظامی را از آن کم کنیم به هفت دهم تقلیل خواهد یافت و بیمارستان هایی هم که در دست احداث داریم نمی تواند این کمبودها را جبران کند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: انتظار داریم مجموعه بهداشت و درمان وزارت نفت در بندرعباس احداث بیمارستانی را آغاز کند چرا که به شدت به این بیمارستان نیاز داریم و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان صنعت نفت در بندرعباس ضرورت دارد

احداث بیمارستان صنعت نفت در بندرعباس ضرورت دارد