مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-10اقتصادي

لرستان ظرفیت بی نظیری برای اجرای طرح پرورش ماهی در قفس دارد


لرستان ظرفیت بی نظیری برای اجرای طرح پرورش ماهی در قفس دارد و می توان با سرمایه گذاری بخش خصوصی با تولید و پرورش ماهی در قفس به ظرفیت مطلوبی در تولید آبزیان دست یافت.

- ایسنا/لرستان مدیرکل شیلات لرستان گفت: لرستان ظرفیت بی نظیری برای اجرای طرح پرورش ماهی در قفس دارد و می توان با سرمایه گذاری بخش خصوصی با تولید و پرورش ماهی در قفس به ظرفیت مطلوبی در تولید آبزیان دست یافت.

کیارش بیرانوند امروز 19 آذرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی آبزبان در تهران، اظهار کرد: بیشتر پرورش دهندگان ماهی در قفس در دریای جنوب مشکل تهیه بچه ماهی دارند و قفس ها را نیز از خارج کشور با هزینه های هنگفت وارد کرده اند درحالی که 2 سد رودبار و سیمره لرستان ظرفیت های بی نظیری برای تولید و پرورش ماهی در قفس دارند.

وی تصریح کرد: سد رودبار با دارا بودن 21 کیلومتر طول و 2 کیلومتر عرض و بهره مندی از دمای مناسب، ظرفیتی بالای 2 هزار تن برای تولید ماهیان سردآبی را داراست.

مدیرکل شیلات لرستان در خصوص ظرفیت سد سیمره رومشکان افزود: این سد نیز با طول 30 و عرض 2 کیلومتر و قرار گرفتن در مرز ایلام و لرستان قابلیت اجرای طرح پرورش ماهی در قفس و تولید ماهیان سردآبی و گرمابی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان ظرفیت بی نظیری برای اجرای طرح پرورش ماهی در قفس دارد

لرستان ظرفیت بی نظیری برای اجرای طرح پرورش ماهی در قفس دارد