مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-16سياسي

تعیین تکلیف مدیریت شهری لواسانات منتظر رای مرجع قضایی


سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: شهرداری لواسانات در حال حاضر توسط معاون شهردار اداره می شود و وضعیت شهردار لواسانات پس از تصمیم مرجع قضایی تعیین تکلیف می شود.

- هادی رحمتی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات با بیان اینکه امورات شهرداری حتما نیاز به یک مسئول دارد و تعیین تکلیف مسئول شهرداری با شورای اسلامی شهر می باشد اظهار کرد: موضوع اتهام آقای غفاری بر اساس شواهد و قرائن، ارتباطی به لواسان ندارد و علت بازداشت وی به مدیریت قبلی اش مرتبط می شود.

وی گفت: در جلسه ای که برای تعیین تکلیف برگزار کردیم، معاون شهردار با انتخاب شورای شهر قرار شد امورات شهر را جلو ببرد تا موقعی که مرجع ذی صلاح قضایی تصمیم قطعی خود را در خصوص ادامه روند کار شهردار اعلام کند.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران ادامه داد: اکنون اداره شهر با معاون شهردار است و به محض این که مراجع ذی صلاح قضایی تصمیم گرفتند و به ما منعکس کردند ما هم به شورای شهر منعکس می کنیم تا در اسرع وقت برای روند کاری یا جابجایی شهردار تصمیم بگیرند.

رحمتی با اشاره به اینکه اختیارات معاون نسبت به شهردار کمتر است، افزود: به معاون شهردار اعلام کردیم که حضورش در بین مردم، بازدید از پروژه های عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف مدیریت شهری لواسانات منتظر رای مرجع قضایی

تعیین تکلیف مدیریت شهری لواسانات منتظر رای مرجع قضایی