مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-03سياسي

90 درصد املاک در خاک سفید و گلشن فاقد سند است


عضو شورای شهر تهران با اشاره به املاک خاک سفید و گلشن، گفت: حدود 90 درصد املاک در این محله فاقد سند است و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  ناصر امانی عضو شورای شهر تهران امروز 12 آذر در جلسه علنی شورای شهر تهران با ارائه گزارشی از محله گردی خود از محله گلشن در منطقه چهار شهر تهران با بیان اینکه منطقه چهار با 9 ناحیه و نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت بزرگترین منطقه تهران است و  محله گلشن یا خاک سفید نیز 72 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: حدود 90 درصد املاک در این محله فاقد سند است و شرکت توسعه لویزان، بنیاد 15 خرداد، ستاد اجرایی، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفین از جمله مالکین این ناحیه هستند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شده و امیدواریم با اجرا شدن قانون واگذاری سند به املاک، مشکلات برطرف شود.

امانی با اشاره  به خاکی بودن بوستان ها در این محله گفت: برخی درختان موجود در فضای سبز در حال خشک شدن و آفت زدگی شده اند و از سویی دیگر تجهیزات بوستان ها به طور مداوم مورد دستبرد قرار می گیرند و مردم درخواست افزایش گشت های انتظامی در محله را داشتند و نکته دیگر در این محله وجود 13 دکل برق فشار قوی است.

وی با بیان اینکه پس از خلازیر و هرندی، این محله یکی از اصلی ترین مناطق خرید اموال سرقتی است و با وجود پلمب این مرکز توسط شهرداری، مجدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد املاک در خاک سفید و گلشن فاقد سند است

90 درصد املاک در خاک سفید و گلشن فاقد سند است