مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-02سياسي

ابطال بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح درباره جانبازان اعصاب و روان


هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای به ابطال قسمت هایی از یک بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح درباره شرایط احراز جانبازی اعصاب و روان داد.

- هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای به ابطال قسمت هایی از یک بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح درباره شرایط احراز جانبازی اعصاب و روان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در جلسه مورخ 1402/6/28 در این باره به شرح زیر است: به موجب ردیف های 1 و 2 پیوست شماره 3 مذکور در بند (د) ماده 9 دستورالعمل اجرایی تبصره بند (الف) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه (موضوع ابلاغیه شماره 2216/1/82/29 مورخ 1396/12/23 ستاد کل نیروهای مسلّح) با عنوان شرایط احراز جانبازی مرتبط با اعصاب و روان، داشتن سوابق درمانی و سیر درمان اعصاب و یا پرونده پزشکی در یکی از مراکز تخصصی مربوط و همچنین وجود نظریه روانشناس مبتنی بر تست های انجام شده مبنی بر اختلال و عدم تعادل وضعیت روحی و روانی فرد به عنوان شرایط احراز الزامی است.

اما براساس بند 2 این مقرره در صورت داشتن یکی از شرایط ردیف های 1 و 2 چنانچه متقاضی از یکی از شرایط ردیف های 3 و 4 (پیوست شماره 3 مذکور در بند د ماده 9 دستورالعمل اجرایی تبصره بند الف ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) حداقل 5 امتیاز کسب کند، برای تعیین درصد از کارافتادگی اعصاب و روان به کمیسیون های پزشکی بنیاد و نیروهای مسلّح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح درباره جانبازان اعصاب و روان

ابطال بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح درباره جانبازان اعصاب و روان