مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 19:502023-11-22پزشكي

داروی پیشنهادی برای تمام افرادی که قصد بارداری دارند


معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: در خصوص اهمیت مراقبت پیش از بارداری، مصرف فولیک اسید برای تمام افرادی که قصد بارداری دارند توصیه شده است - معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه گفت: زایمان زودرس بامصرف قرص فولیک اسید در این شهرستان کاهش یافته است، توصیه می شود، بانوانی که قصد بارداری دارند پیش از بارداری حتما از قرص اسید فولیک استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: در خصوص اهمیت مراقبت پیش از بارداری، مصرف فولیک اسید برای تمام افرادی که قصد بارداری دارند توصیه شده است این شبکه از ابتدای سال 1400 برای بهبود مراقبت های ویژه مامایی قرص اسید فولیک را به صورت رایگان برای زنانی که تمایل به بارداری داشتند توزیع نموده است.

دکتر آرزو عشقی افزود: با انجام این مداخله و همچنین بهبود مراقبت های ویژه مامایی در شهرستان فیروزه، شاهد کاهش زایمان زودرس از 8 درصد (49 مورد زایمان زودرس از 609 زایمان) در سال 1400 به 6.

6 درصد (34 مورد زایمان زودرس از 510 زایمان) در سال 1401 بوده ایم.

وی گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و ابلاغیه سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری، بسیار مهم است و ادامه این روند و اطلاع رسانی به عموم بدون تعامل و همکاری سایر نهاد ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی پیشنهادی برای تمام افرادی که قصد بارداری دارند

داروی پیشنهادی برای تمام افرادی که قصد بارداری دارند