مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-12حوادث

فرشته نجاتی که از آسمان کهگیلویه و بویراحمد پر کشید


وجود چهل قله بالای 4000 متر در شهرستان دنا همچنین کوه های مرتفعی همچون خامی در شهرستان باشت و نیر و خاییز در قطه ای دیگر از کهگیلویه و بویراحمد استانی با توپوگرافی کوهستانی ساخته که بدون داشتن بالگرد هر لحظه در آن بوی مرگ استشمام می شود.

- خبرگزاری فارس یاسوج- ترنم بهنیا- گویی بند ناف استان کهگیلویه و بویراحمد را با نداری و محرومیت گره زده اند استانی که ثروتمندتر از همه اما محروم است.

محرومیت چنان است که از زمین و آسمان برای استان بلا می بارد و این اواخر با سقوط هواپیمای مسافربری و بعد از آن بالگرد اورژانس پازل بلاها تکمیل شد.

از سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر 72 در بهمن ماه سال 1396 گرفته تا سقوط بالگرد اورژانس در خرداد ماه 1402 این استان خاطرات خوشی از سقوط ندارد.

استانی صعب العبور و سخت گذر با 40 قله بالاتر از 4000 متر استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های زاگرس نشین و احاطه شده در میان قلل مرتفع دناست این استان آنچنان در میان کوه های مرتفع و صعب العبور و سخت گذر قرار گرفته که بخشی از آن به نام آلپ ایران معروف است.

وجود چهل قله بالای 4000 متر در شهرستان دنا همچنین کوه های مرتفعی همچون خامی در شهرستان باشت و نیر و خاییز در کهگیلویه از کهگیلویه و بویراحمد استانی با توپوگرافی کوهستانی ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشته نجاتی که از آسمان کهگیلویه و بویراحمد پر کشید

فرشته نجاتی که از آسمان کهگیلویه و بویراحمد پر کشید