مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-22سياسي

منظومه پیشرفت سیستان و بلوچستان شکل گرفته است


معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه منظومه پیشرفت استان شکل گرفته است و اراده و توان لازم در آن وجود دارد، گفت: حال استان به واسطه تعامل و هم افزایی مفید دو بخش دستگاه های اجرایی و کنشگران اجتماعی در حال بهبود است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه منظومه پیشرفت استان شکل گرفته است و اراده و توان لازم در آن وجود دارد، گفت: حال استان به واسطه تعامل و هم افزایی مفید دو بخش دستگاه های اجرایی و کنشگران اجتماعی در حال بهبود است.

رضا شریفی شامگاه سه شنبه 30 آبان در نشست دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان که در محل سالن ولایت برگزار شد، اظهار کرد: باور داریم که تشکل های مردم نهاد، می توانند نقش موثری در جامعه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مصمم بر حمایت از سمن ها در استان هستیم، افزود: باید از ظرفیت تمام حلقه های میانی سمن ها، گروه های جهادی و.

در پیشرفت و آبادانی این استان استفاده کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تصریح کرد: باید آسیب شناسی لازم در زمینه میزان اثرگذاری، کنش گرایی و گره گشایی تشکل ها و همچنین تعامل آنها با دستگاه ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظومه پیشرفت سیستان و بلوچستان شکل گرفته است

منظومه پیشرفت سیستان و بلوچستان شکل گرفته است