مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-11سياسي

همکاری 2 نهاد دولتی برای اجرای 2 بند قانون جهش تولید دانش بنیان


تفاهم نامه ای در راستای استفاده از ظرفیت ماده 13 و 11 قانون جهش تولید دانش بنیان بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه آیین افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تفاهم نامه مشترک بین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری برای توسعه دانش بنیانی اقتصاد، ارتقای شاخص شدت تحقیق و توسعه بخش های اقتصادی کشور، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، کاربردی سازی تحقیقات دانشگاهی و جهت دهی آن به حل چالش های راهبردی کشور با استفاده از ظرفیت ماده 13 و 11 قانون جهش تولید دانش بنیان بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد شده است.

ارتقای نقش آفرینی مؤثر دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های برتر و دانشگاه های معین استان های کشور در طرح های تحقیق و توسعه صنعتی با استفاده از ظرفیت قانون جهش تولید دانش بنیان و همکاری و تسهیل گری در جهت جذب همکاری صنایع در راستای عقد حداقل 20 هزار میلیارد ریال قرارداد تحقیق و توسعه بین صنایع و دانشگاه های کشور در سال 1402 و 1403 از اهداف این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 2 نهاد دولتی برای اجرای 2 بند قانون جهش تولید دانش بنیان

همکاری 2 نهاد دولتی برای اجرای 2 بند قانون جهش تولید دانش بنیان