مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-10اجتماعي

ساخت بزرگترین هنرستان با رویکرد محله محور در یزد


مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد گفت: هنرستان سردار سلیمانی ، که با رویکرد محله محور فرآیند ساخت آن از سال جاری آغاز شده، بزرگترین هنرستان استان یزد است که در سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.

- محسن کاظمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هنرستان فنی و حرفه ای سردار سلیمانی دارای رویکرد محله محور است و به عنوان اولین مدرسه دوستار محیط زیست نیز مطرح شده، به طوری که در طراحی و اجرای این هنرستان از الگوهای معماری سبز استفاده شده است.

وی با بیان این که این مجتمع در زمینی به وسعت 12 هزار مترمربع و زیربنای پنج هزار مترمربع در حال ساخت است، افزود: این هنرستان حاصل سه مدرسه تخریبی است در مقاطع دبستان و دبیرستان دوره اول و هنرستان که قسمت هنرستان آن با مشارکت شرکت آسفالت توس در حال ساخت است خدمت رسانی خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد در ادامه گفت: برخی از فضاهای این هنرستان مانند سالن نمازخانه، کتابخانه، اتاق بهداشت، اتاق مشاوره و سه کلاس درس از طریق یک اتاق فرهنگی می تواند در اختیار اهالی محله به صورت مشارکتی قرار گیرد و مدیریت شود.

کاظمی با اشاره به اهمیت قرارگیری این مجتمع در همجواری بافت تاریخی، تصریح کرد: سعی شده که در ساخت این هنرستان منحصربفرد از الگوهای معماری بومی و اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگترین هنرستان با رویکرد محله محور در یزد

ساخت بزرگترین هنرستان با رویکرد محله محور در یزد