مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-26سياسي

اسنادی از عملکرد ضعیف شورای شهر سی سخت و وعده آقای مدیرکل به مردم


عملکرد شورای اسلامنی شهر سی سخت موجب شذده تا مردم و مسوولان متولی نگران وضعیت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، شورای اسلامی شهر سی سخت در طول مدت فعالیت خود حاشیه های زیادی در این دوره داشته است.

طبق بررسی برخی اسناد از یکسال پیش تا به امروز شورا با نامه نگاری های متعدد سعی کرده تا فرار رو به جلو داشته باشد و توپ را در  زمین امور شهری استانداری بیندازد که اسناد موجود خلاف این موضوع را مشخص می کند.

طبق بررسی های به عمل آمده توسط خبرنگار فارس و دسترسی به برخی مدارک مشخص شده شورای سی سخت کارکرد قابل قبولی نداشته از انتخاب شهردار واجد شرایط گرفته تا عدم تشکیل جلسه شورا و انجام ندادن حسابرسی که همگی جز این موارد است.

شورای اسلامی شهر سی سخت در چه تاریخی شروع به کار کرد و شهردار انتخابی آنها چه کسی بود؟ شورای اسلامی شهر سی سخت در تاریخ 30 شهریورماه 1400 پس از استقرار، شهردار پیشنهادی خود کیانوش صیادی را به استانداری معرفی کرد که این دفتر طی نامه مورخه 1400/7/3 عدم احراز شرایط گزینه پیشنهادی را به علت عدم داشتن سوابق مدیریتی مورد نیاز به شورای اسلامی اعلام کرد که شورای اسلامی مجدد بر مصوبه قبلی خود اصرار و خواهان ارجاع پرونده به هیئت حل اختلاف استان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنادی از عملکرد ضعیف شورای شهر سی سخت و وعده آقای مدیرکل به مردم

اسنادی از عملکرد ضعیف شورای شهر سی سخت و وعده آقای مدیرکل به مردم