مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-19سياسي

تخلف در واگذاری اراضی ملی به بخش خصوصی در قالب طرح های توسعه ای


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی: به دنبال اجرای مصوبه ای در خصوص واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی در قالب طرح های توسعه ای و گردشگری به بخش خصوصی جلسه ای برای نظارت بر این روند با حضور دادستان دیوان محاسبات و اعضای کمیسیون و همچنین نهادهای نظارتی .

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی: به دنبال اجرای مصوبه ای در خصوص واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی در قالب طرح های توسعه ای و گردشگری به بخش خصوصی جلسه ای برای نظارت بر این روند با حضور دادستان دیوان محاسبات و اعضای کمیسیون و همچنین نهادهای نظارتی و متولیان اجرای این واگذاری ها و به ریاست حجت الاسلام نصرالله پژمانفر برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی روند و خلا قانونی و تخلفات در واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی در قالب طرح های توسعه ای و گردشگری به بخش خصوصی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: به دنبال اجرای مصوبه ای در خصوص واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی در قالب طرح های توسعه ای و گردشگری به بخش خصوصی جلسه ای برای نظارت بر این روند با حضور دادستان دیوان محاسبات و اعضای کمیسیون و همچنین نهادهای نظارتی و متولیان اجرای این واگذاری ها و به ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف در واگذاری اراضی ملی به بخش خصوصی در قالب طرح های توسعه ای

تخلف در واگذاری اراضی ملی به بخش خصوصی در قالب طرح های توسعه ای