مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-27سياسي

رونمایی از «سند خانواده» به زودی


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، از تدوین سند خانواده خبر داد و اعلام کرد که این سند در آینده ای نزدیک رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان استاندارد، اظهارکرد: سند خانواده، یا سند خانواده استاندارد و تراز جمهوری اسلامی در دست تهیه است و در آینده نزدیک رونمایی می شود.

وی ادامه داد: سند خانواده را بر مبنای سخنان رییس جمهور در سازمان ملل در دست تدوین داریم و ان شاءالله در آینده ای نزدیک رونمایی می کنیم.

در همین راستا تفاهم نامه با سازمان استاندارد برای ارتقای کیفیت زیست خانواده انجام می پذیرد یکی از موارد مد نظر این تفاهم این است که خانواده ها در مراحل مختلف زندگی و در حیطه های گوناگون اجتماعی شرایط استاندارد را تجربه و شرایط مصرفی ، خدماتی و آموزشی استاندارد برایشان فراهم باشد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری همچنین درباره تفاهم نامه با سازمان ملی استاندارد، توضیح داد: در این تفاهم نامه به دنبال این هستیم که بسیاری از مسائل حوزه زنان از جمله رویداد ملی خانواده و فرهنگ را با استاندارد پیوند بزنیم و سازمان استاندارد در خصوص تدوین استاندارد کالاها و خدمات مختلف نیازهای زنان و خانواده را ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «سند خانواده» به زودی

رونمایی از «سند خانواده» به زودی