مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11اقتصادي

توزیع روزانه 320 تن مرغ در مازندران


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه 320 تا 350 تن مرغ در استان مازندران تامین و توزیع می شود.

- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی مازندران اعلام کرد توزیع روزانه 320 تن مرغ در مازندران ایسنا/مازندران سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه 320 تا 350 تن مرغ در استان مازندران تامین و توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد جعفری امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه روزانه باید 450 تن مرغ زنده و کشتار به میدان بهمن ارسال کنیم که مازندران فراتر از سهم بری خود اقدام می کند، گفت: روزانه 320 تا 350 تن مرغ در استان مازندران تامین و توزیع می شود.

وی با اعلام اینکه کشتارگاه ها و فروشگاه های طیور متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه می شوند، ادامه داد: تامین نهاده های دامی در حال انجام است تا به موقع خرید و حمل و در اختیار مرغداران و دامداران قرار گیرد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران افزود: ذخیره سازی مرغ برای شب عید و ماه مبارک رمضان باید به صورت جدی انجام شود تا ذخیره مطمئن مرغ را داشته باشیم.

جعفری با بیان اینکه امکان ذخیره سازی روزانه 200 تا 250 تن مرغ در استان وجود دارد، ادامه داد: وضعیت توزیع نهاده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 320 تن مرغ در مازندران

توزیع روزانه 320 تن مرغ در مازندران