مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-05بين الملل

فشار مخالفان اوربان بر اتحادیه اروپا برای آزاد نکردن منابع مالی مجارستان


در پی تهدید نخست وزیر مجارستان مبنی بر مختل کردن روند مذاکرات درباره الحاق اوکراین، از کمیسیون اروپا خواسته شده تا با آزادسازی کمک مالی به بوداپست موافقت نکرده و مطابق میل ویکتور اوربان عمل نکند.

- در پی تهدید نخست وزیر مجارستان مبنی بر مختل کردن روند مذاکرات درباره الحاق اوکراین، از کمیسیون اروپا خواسته شده تا با آزادسازی کمک مالی به بوداپست موافقت نکرده و مطابق میل ویکتور اوربان عمل نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منتقد دولت اوربان که از اعضای پارلمان اروپاست، از اتحادیه اروپا خواسته که با لغو ممنوعیت پرداخت میلیاردها یورو کمک مالی که برای مجارستان در نظر گرفته شده، مطابق میل ویکتور اوربان، نخست وزیر این کشور عمل نکند.

از آنجایی که اختلافات بر سر امور مالی در اروپا ، 50 میلیارد یورو شاهراه حیات کی یف را تهدید می کند و مجارستان متعهد شده تا مانع مذاکرات عضویت آن در اتحادیه اروپا شود، رهبران اتحادیه اروپا با این بحران مواجه هستند که اوکراین را در برهه ای مخاطره آمیز در جنگ علیه روسیه دست خالی رها کنند.

کمیسیون اروپا پس از تهدید نخست وزیر مجارستان مبنی بر مختل کردن و برهم زدن طرح های اتحادیه اروپا برای آغاز مذاکرات الحاق اوکراین، ممکن است آماده پرداخت 10 میلیارد یورو به بوداپست باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار مخالفان اوربان بر اتحادیه اروپا برای آزاد نکردن منابع مالی مجارستان

فشار مخالفان اوربان بر اتحادیه اروپا برای آزاد نکردن منابع مالی مجارستان