مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-19سياسي

چهارمین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی برگزار می شود


رییس دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان غربی گفت: چهارمین یادواره شهدای غواص استان روز سه شنبه، 5دی ماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان غربی گفت: چهارمین یادواره شهدای غواص استان روز سه شنبه، 5دی ماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود.

رسول خداویردی وند 28 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، افزود: همزمان با یادواره شهدای غواص استان، بزرگداشت شهدای امنیت استان و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی وحرفه ای کشور نیز برگزار می شود.

خداویردی وند یادآور شد: در این یادواره از خانواده 32 شهید غواص استان که در عملیات کربلای 4و5، خلیج فارس و والفجر به شهادت رسیده اند و 3شهید مدافع امنیت استان که سال گذشته در جریان اغتشاشات به شهادت رسیدن تجلیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، شعرخوانی و مداحی و وصیت نامه خوانی از برنامه های چهارمین یادواره شهدای غواص استان خواهد بود.

رییس دانشگاه فنی حرفه ای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه دانشگاه به عنوان یک زیرمجموعه آموزشی دارای یک رسالت فرهنگی است و باید به رسالت فرهنگی خود عمل کند، اظهار کرد: حفظ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جوان نیز جز این رسالت فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی برگزار می شود

چهارمین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی برگزار می شود