مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-22سياسي

آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد


آیین تکریم حجت الاسلام اکبری و معارفه حجت الاسلام اسد علیزاده به عنوان نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل آیین تکریم حجت الاسلام اکبری و معارفه حجت الاسلام اسد علیزاده به عنوان نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوبخت اژدری ، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، اول آذر در این مراسم گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی از سال 1358 با هدف ترویج و تبلیغ و اشاعه مواضع رهبری و نظام تشکیل شد تا با همدلی و همفکری در امورات راهگشا باشد.

وی افزود: 3 وظیفه مهم و اساسی در جهاد کشاورزی اردبیل داریم که مهار آب های مرزی، ایجاد و توسعه گلخانه ها و اجرای طرح های سیستم آبیاری نوین و پیشرفته است.

اژدری ادامه داد: از سال 1360 تا کنون پرونده های باقی مانده زیادی در خصوص واگذاری اراضی به عشایر و روستاییان در دست داریم که باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: در سال جاری 1720 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در حوزه کشاورزی اختصاص یافته است تا در مهلت 10 ماه آینده و تا شهریور 1403 حجم کاری پایاب خدا آفرین را به بهره برداری برسانیم و بالای 11 هزار هکتار اراضی پایاب داریم که باید به عشایر و روستاییان بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد

آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد