مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-10اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاری های اشتغالزا حوزه گردشگری در فارس


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از حمایت این معاونت از سرمایه گذاری های مؤثر و اشتغالزا در حوزه گردشگری در استان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از حمایت این معاونت از سرمایه گذاری های مؤثر و اشتغالزا در حوزه گردشگری در استان خبر داد.

محمد فرخ زاده امروز، 19 آذرماه از برگزاری هفتمین جلسه کارگروه اهلیت سنجی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس خبر داد و گفت: واگذاری اراضی ملی به طرح های گردشگری در چارچوب های قانونی صورت خواهد گرفت و سرمایه گذاری های مؤثر و اشتغالزا توسط این معاونت حمایت خواهند شد.

وی با تأکید بر تسهیل امور سرمایه گذاری توسط این معاونت افزود: 9 تقاضا در این جلسه برای مجتمع گردشگری عمومی، سفره خانه سنتی، اردوگاه گردشگری و مرکز طبیعت گردی عشایری در شهرستان های اقلید، مهر، لامرد، فسا، سپیدان و شیراز با پیش بینی اشتغال 134 نفر با کل متراژ 105 هزار و 271 متر مربع و زیر بنای 14 هزار و 838 متر مربع به کارگروه ارائه شده است.

فرخ زاده بیان کرد: در این نشست، اعضای کارگروه ضمن بررسی دقیق شاخص ها، مدارک و مستندات لازم جهت واگذاری زمین به سرمایه گذاران با هفت طرح موافقت (موافقت مشروط) کردند و مقرر شد نسبت به دو طرح دیگر بررسی های بیشتر انجام و مجدداً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاری های اشتغالزا حوزه گردشگری در فارس

حمایت از سرمایه گذاری های اشتغالزا حوزه گردشگری در فارس