مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-10سياسي

حمایت از طرح های فناورانه حوزه سالمندی در دستور کار دو نهاد


مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به فراخوان جذب طرح های فناورانه در حوزه توسعه محصولات و خدمات سالمندی کرد.

- مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به فراخوان جذب طرح های فناورانه در حوزه توسعه محصولات و خدمات سالمندی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراخوان مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناوران فعال در حوزه حمایت از طرح های فناورانه توسعه محصولات و خدمات سالمندی، منتشر شد.

از آنجایی که پیری جمعیت و افزایش تعداد سالمندان در کشور طی سالیان آتی به یکی از چالش ها و معضلات کلان کشور تبدیل خواهد شد، برنامه نوآفرین به دنبال آن است تا با تجاری سازی طرح ها، محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه در این حوزه گامی مهم در مسیر حل این چالش بردارد.

مرکز توسعه فناوری های راهبردی و صندوق نوآوری و شکوفایی هر کدام تا سقف پنج میلیارد ریال حمایت مالی به تیم های فناور پذیرفته شده در فراخوان اعطا خواهند کرد.

در کنار این امر، حمایت های معنوی همچون ارزیابی رایگان طرح ها، شبکه سازی میان پذیرفته شدگان و شتابدهنده ها/شرکت های فعال کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های فناورانه حوزه سالمندی در دستور کار دو نهاد

حمایت از طرح های فناورانه حوزه سالمندی در دستور کار دو نهاد