مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 07:352023-12-18بين الملل

ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور وارد خلیج عدن شد


یک مقام آمریکایی اعلام کرد که در پی تشدید اوضاع در دریای سرخ، پنتاگون در روزهای اخیر گروه ضربتی ناو هواپیمابر آیزنهاور را از خلیج فارس به خلیج عدن در سواحل یمن منتقل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مجله پولیتیکو در گزارشی ادعا کرد که در پی افزایش حملات به کشتی های تجاری (عازم بنادر رژیم صهیونیستی) در دریای سرخ، ایالات متحده در حال بررسی گزینه حملات بازدارنده است.

این گزارش می افزاید: به گفته 2 مقام آمریکایی، پس از آن که حوثی های یمن روز شنبه حملات جدیدی را در دریای سرخ انجام دادند، مقامات ارشد دولت بایدن به طور جدی در حال بررسی گزینه هایی برای حمله به آنها در یمن هستند.

یکی از این مقامات با بیان اینکه پنتاگون در روزهای اخیر گروه ضربتی ناو دوایت دی آیزنهاور را از خلیج فارس به خلیج عدن در سواحل یمن منتقل کرده است تا از حملات احتمالی ایالات متحده به حوثی های یمن حمایت کند، افزود: ارتش آمریکا همچنین گزینه هایی را برای حمله به حوثی ها در اختیار فرماندهان ارشد نظامی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن جمعه اعلام کرد: 2 کشتی کانتینربر در حال حرکت به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین را با 2 موشک دریایی مناسب هدف قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور وارد خلیج عدن شد

ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور وارد خلیج عدن شد