مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-02سياسي

انحلال شورای شهر دهدشت در دستور کار قرار گرفت


مدیرکل امور شهر و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از وضعیت شهر دهدشت، گفت: فرصت 14 روزه به اعضای شورای دهدشت برای رفع مشکلات داده شد در صورت عدم رفع مشکلات در زمان تعیین شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، با گذری در کوچه و خیابان های شهر دهدشت شاهد وضعیت نامطلوب نظافت شهری خواهیم شد که این وضعیت علاوه بر ترسیم نازیبای شهر، باعث مشکلات روانی و بهداشتی برای شهروندان شده است.

زباله های رها شده در گوشه و خیابان های سطح شهر، جداول مملو از آشغال و بوی تعفن کانال ها باعث تجمع انواع حشرات شده و سلامت مردم را تهدید می کند.

هر چند بارها گزارش های متعددی در خصوص ضعف مدیریت شهری بر خروجی رسانه ها قرار گرفت اما متاسفانه گوش اعضای شورای ششم دهدشت بدهکار نیست و در بی خیالی و عدم نظارت شورای شهر، دهدشت به یک زباله دان تبدیل شده است.

در همین راستا، سید حمزه محقق زاده فرماندار کهگیلویه در بدو شروع به کار خود با تشکیل جلسه شورای سلامت، با بیان این که زباله و بوی تعفن تمام کوچه ها و خیابان های این شهر را فرا گرفته و یک معضل شده است خطاب به سرپرست شهرداری دهدشت گفت: ظرف یکی دو روز آینده اثر جمع آوری زباله ها را در شهر ببینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال شورای شهر دهدشت در دستور کار قرار گرفت

انحلال شورای شهر دهدشت در دستور کار قرار گرفت