مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-28بين الملل

کودتای سیاسی علیه نتانیاهو جدی است؟


​​​​​​​برکناری و حتی محاکمه نتانیاهو که با چهار پرونده فساد هم دست به گریبان است پس از جنگ غزه بسیار جدی است، اما حذف وی در بحبوحه این نزاع، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها : در حالی که نظرسنجی ها در فلسطین اشغالی، از افت شدید محبوبیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی حکایت دارد، روز گذشته یولی آدلشتاین عضو ارشد حزب لیکود از احتمال برکناری بنیامین نتانیاهو خبر داد؛ اظهارنظری که برخی رسانه ها از آن به کودتای سیاسی هم حزبی های نخست وزیر علیه وی تعبیر کرده اند.

​​​​​​​برکناری و حتی محاکمه نتانیاهو که با چهار پرونده فساد هم دست به گریبان است پس از جنگ غزه بسیار جدی است، اما حذف وی در بحبوحه این نزاع، اتفاقی مهم و منعکس کننده اوج درگیری درونی در فلسطین اشغالی است.

بحران چند ضلعی در اسراییل علیرضا تقوی نیا، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت وگو با قدس در تشریح این مسئله گفت: با نگاهی به وضعیت جاری به خوبی می توان دریافت امروز در رژیم صهیونیستی یک بحران سیاسی- اجتماعی به راه افتاده که ابعاد و عمق آن هر روز در حال گسترش است.

بر این اساس حتی مشخص نیست سرنوشت و سرانجام کابینه فعلی چگونه خواهد شد.

وی تصریح کرد: از دسامبر 2022 که بنیامین نتانیاهو دوباره به عنوان نخست وزیر انتخاب شد، بسیاری از مخالفان وی در درون و برون، بر این نظر بودند با آمدن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودتای سیاسی علیه نتانیاهو جدی است؟

کودتای سیاسی علیه نتانیاهو جدی است؟