مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-03دانش

کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست گذاری سلامت را پیگیری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دیدار با اعضای کمیسیون سلامت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با اعضای کمیسیون سلامت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر سیاست گذاری در حوزه سلامت از سوی این کمیسیون تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دیدار با اعضای کمیسیون سلامت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: سلامت موضوع مهمی است، بنابراین تصمیم گرفته شد که کمیسیون سلامت در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شود.

وی افزود: این کمیسیون می تواند موضوع سیاستگذاری حوزه سلامت در سند نقشه جامع علمی کشور و آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی را پیگیری کند و تصمیمات نهایی را به ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهد تا برای تصویب نهایی به شورای عالی ارسال شود.

حسن ابوالقاسمی، دبیر کمیسیون سلامت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست بیان کرد: اگر این کمیسیون شکل گیرد در تولید محتوای مورد نیاز برای سیاست گذاری در حوزه سلامت کمتر از ستاد عمل نخواهد کرد چراکه سازوکار لازم فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست گذاری سلامت را پیگیری کند

کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست گذاری سلامت را پیگیری کند