مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-02سياسي

فعالان رسانه ای در حوزه تجهیزات مورد حمایت قرار گیرند


مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان لزوم تدوین الگوی راهبرد رسانه ای در سطح کشور گفت: باید از فعالان رسانه ای و فضای مجازی در حوزه تجهیزات حمایت جدی صورت گیرد.

- سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی امروز شنبه 11 آذر در دیدار سخنگوی دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب استان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین اظهار کرد: در فضای کنونی جامعه ما از دشمنان خارجی و برخی بدخواهان دولتی توقع جهاد تبیین نداریم اما متاسفانه جمعی از فعالان عرصه انقلاب و جبهه فرهنگی به جای اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب دستاوردهای نظامی اسلامی را تبیین کنند و حالت روشنفکری منتقدانه به خود گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: برخی از این افراد به تدبیر برخی از کارشناسان رسانه ای که سخن منفی 70 درصد مخاطب را بیشتر جذب می کند بیشتر به دنبال جذب مخاطب برای خود هستند و این فضای جهاد تبیین را جدی نگرفتند.

رضایی با بیان اینکه مطالبه گری که به سیاه نمایی بینجامد فعالیت در جبهه دشمن است، تصریح کرد: در جنگ رسانه ای تمام عیار هستیم که دشمن بتواند مردم را ناامید و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی ادامه داد: ما درگیر جنگ اََبرروایت هستیم که می خواهد ناکارآمدسازی نظام را در حوزه های مختلف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان رسانه ای در حوزه تجهیزات مورد حمایت قرار گیرند

فعالان رسانه ای در حوزه تجهیزات مورد حمایت قرار گیرند