مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-13بين الملل

گفت وگوی مقام های روسی و کره شمالی درباره روابط اقتصادی


رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش کرد، مقام های ارشد این کشور با فرماندار منطقه ای در روسیه در ساحل اقیانوس آرام دیدار و درباره تقویت همکاری های اقتصادی دو جانبه صحبت کردند.

- رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش کرد، مقام های ارشد این کشور با فرماندار منطقه ای در روسیه در ساحل اقیانوس آرام دیدار و درباره تقویت همکاری های اقتصادی دو جانبه صحبت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دیدار در پیونگ یانگ در حالی انجام شده که نگرانی از رشد همکاری بین مسکو و کره شمالی در دولت سئول افزایش یافته و کره جنوبی نگران است که شاید پیونگ یانگ به دنبال اعزام نیروی کار به روسیه باشد که نقض قطعنامه های شورای امنیت است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، رسانه های رسمی کره شمالی گزارش کرد که هیاتی از مقام های این کشور به ریاست وزیر روابط اقتصادی خارجی یون جونگ هو با اولگ کوژمیاکو ، فرماندار منطقه پریموریه شرق دور روسیه دیدار و درباره همکاری اقتصادی دو جانبه بین دو کشور صحبت کردند.

این مقام روسی به رسانه های این کشور اعلام کرد که انتظار دارد درباره گسترش همکاری ها با کره شمالی در زمینه های کشاورزی، گردشگری و تجارت صحبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی مقام های روسی و کره شمالی درباره روابط اقتصادی

گفت وگوی مقام های روسی و کره شمالی درباره روابط اقتصادی