مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-13سياسي

جوانان و نوجوانان بیشترین شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف هستند


عضو شورای علمی ستاد مرکزی اعتکاف با بیان اینکه اعتکاف سبک زندگی مومنانه را به انسان می آموزد، گفت: جوانان و نوجوانان هرساله حضور بی نظیری در این مراسم معنوی دارند و بیشترین جمعیت شرکت کنندگان در اعتکاف را به خود اختصاص داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح زاده عصر امروز در حاشیه هشتمین همایش هم اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور که در مسجد گوهرشاد آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حال برگزاری است، اظهار کرد: هرچند اعتکاف یک عمل مستحب است، اما آثار و برکات بسیار زیادی مثل نماز جماعت و زیارت دارد.

رییس موسسه موضوع شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم گفت: سرمایه گذاری در اعتکاف بسیار به جا و ضروری است؛ خوشبختانه در سال های اخیر با تلاش ستاد مرکزی اعتکاف و ستادهای استان ها، اقبال عموم مردم به ویژه جوانان برای شرکت در مراسم اعتکاف بیشتر شده است.

وی عنوان کرد: امیداوریم با برنامه ریزی های بهتر، جمعیت شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف بیشتر شود و اماکن برپایی مراسم اعتکاف در کشور توسعه پیدا کند.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: اگر بخواهیم یک اعتکاف فعال و در تراز جمهوری اسلامی و آموزه های دینی داشته باشیم، بایستی آسیب های مراسمات سال های اخیر را شناسایی و برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان بیشترین شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف هستند

جوانان و نوجوانان بیشترین شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف هستند