مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-23اجتماعي

آسیب های اجتماعی 5 میلیون دانش آموز را تهدید می کند


معاون آموزشی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: وضعیت آسیب های اجتماعی از نظر رنگ بندی مشخص است در 13 مقیاس بیش از 5 میلیون دانش آموز شناسایی شده که در معرض خطر قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، اصغر باقرزاده صبح امروز در آیین افتتاح خانه یاریگران استان مرکزی با اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی اظهار داشت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بار بزرگ تربیت را عهده دار باشد و این مهم بار ها در دوره های مختلف بیان شده است، وضعیت آسیب های اجتماعی از نظر رنگ بندی مشخص است در 13 مقیاس بیش از 5 میلیون دانش آموز شناسایی شده که در معرض خطر قرار دارند.

  وی افزود: این اقدام مدرسه به مدرسه و دانش به دانش آموز انجام گرفته و دانش آموز مقاطع سوم، ششم، هفتم، هشتم و دهم نیز غربالگری آسیب های اجتماعی شده اند و مشخص شده که دانش آموزان چه آسیب هایی دارند.

در مدارس کشور آموزش نماد به مدیران مدرسه ارائه شده تا از بروز آسیب و گسترش آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند، در این راستا خانواده ها نیز باید پای کار باشند و بچه ها باید باید قوی شوند و مدرسه باید کار تربیتی را آغاز کند که این مهم در حال انجام شده است و باید عوامل تولید آسیب را بشناسند و با آن مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی 5 میلیون دانش آموز را تهدید می کند

آسیب های اجتماعی 5 میلیون دانش آموز را تهدید می کند