مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-28حوادث

7000 خودرو توقیفی بلاتکلیف در پارکینگ های کردستان


رییس پلیس راهور انتظامی استان کردستان، از اجرای طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی خبر داد و گفت: در حال حاضر 7 هزار خودرو و 1600 موتورسیکلت در پارکینگ های کردستان توقیف و آماده ترخیص است.

- ایسنا/کردستان رییس پلیس راهور انتظامی استان کردستان، از اجرای طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی خبر داد و گفت: در حال حاضر 7 هزار خودرو و 1600 موتورسیکلت در پارکینگ های کردستان توقیف و آماده ترخیص است.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت وگو با خبرنگاران از اجرای طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های سطح استان خبر داد.

و اظهار کرد: این طرح از سال گذشته آغاز شده و تاکنون 5 هزار خودرو و موتورسیکلت فرسوده و توقیفی در کردستان تعیین تکلیف شده اند.

وی افزود: شهروندان شهرستان های تابعه استان کردستان که خودروی آنها در سال 1399 و قبل از آن توقیف شده، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ و یا یگان توقیف کننده مراجعه و با حضور مالک و یا متصرف قانونی و همراه داشتن مدارک مثبته مالکیت از جمله سند مالکیت، کارت ماشین و ارائه قبض پارکینگ خودروی خود را ترخیص کنند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه، ماندن این خودروها در پارکینگ موجب فرسوده شدن آنها می شود، عنوان کرد: با شروع بارندگی ها در روزهای آتی نیز این خودروها آسیب های بیشتری می بینند، لذا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 خودرو توقیفی بلاتکلیف در پارکینگ های کردستان

7000 خودرو توقیفی بلاتکلیف در پارکینگ های کردستان