مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:102023-11-26سياسي

7 مطالبه کلیدی رهبر انقلاب از بسیج در سال های اخیر


«خط رهبری» به مناسبت هفته بسیج مستضعفین در این گزارش مهم ترین توصیه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را خطاب به بسیجیان و مجموعه بسیج مستضعفین بازخوانی می کند.

- فارس پلاس؛ خط رهبری - بسیج یکی از آن پدیده های شگفت آور دوران انقلاب بود؛ امام بزرگوار از طرف پروردگار ملهَم شد به اینکه این اقدام را بکند؛ بسیج بیست میلیونی که ایشان اعلان کردند و سازمان بسیج که تشکیل شد، خیلی کار بزرگی بود.

اصلاً معنای این کار چه بود؟ معنای این کار این بود که خدای متعال به امام بزرگوار این تعلیم را داد، این الهام را کرد که سرنوشت انقلاب را بسپرد دست جوانها؛ نه فقط جوانهای آن روز.

وقتی جوانها وارد میدان شدند، این امانتی را که دست آنها سپرده شده است، این اعتمادی را که به آنها شده است، دست به دست در طول زمان به یکدیگر منتقل میکنند؛ و همین اتّفاق افتاده است.

1395/09/03 هیچ چیزِ بسیج وارداتی نیست که یک بخشی از آن از یک گوشه ای از دنیا گرته برداری شده باشد؛ ابداً.

یک حرکت کاملاً و صددرصد متّکی به اندیشه ی انقلاب و اندیشه ی اسلامی بود که خدای متعال به قلب مبارک امام بزرگوار ما آن را وارد کرد و این [پدیده] تحقّق پیدا کرد.

شاید بتوان گفت که بسیج بزرگ ترین شبکه ی فرهنگی و اجتماعی و نظامی در همه ی دنیا است؛ بنده در هیچ نقطه ای از نقاط عالَم، یک شبکه ی عظیم مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مطالبه کلیدی رهبر انقلاب از بسیج در سال های اخیر

7 مطالبه کلیدی رهبر انقلاب از بسیج در سال های اخیر