مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-21فرهنگي

یک ماجرای خیالی درباره باب راس و 4 فیلم جدید دیگر در آخرهفته تلویزیون


شبکه های سیما با پخش 5 فیلم جدید و آثاری از برایان دی پالما، کریستوفر نولان و سعید آقاخانی در جشن شب یلدا شرکت می کنند.

- شبکه های سیما با پخش 5 فیلم جدید و آثاری از برایان دی پالما، کریستوفر نولان و سعید آقاخانی در جشن شب یلدا شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که به طور معمول در روزهای آخر هفته، 2 یا گاه 3 فیلم جدید در شبکه های سیما به نمایش درمی آمد، در میان 33 فیلم آخرین شب پاییز و اولین شب زمستان 1402، نام 5 فیلم جدید به چشم می خورد تا تلویزیون بیش از گذشته در جشن مردمی بلندترین شب سال نقش داشته باشد.

در این 2 روز، علاوه بر آثاری از فیلمسازان شاخص سینمای جهان نظیر برایان دی پالما و کریستوفر نولان، دو فیلم مهم و برنده اسکار آمریکایی سکوت بره ها به کارگردانی جاناتان دمی و رکود بزرگ ساخته آدام مک کی روی آنتن می رود.

پخش دو تله فیلم هندوانه شب یلدا و بلندترین شب سال محصول دهه 80 با موضوع شب یلدا نیز که به ترتیب توسط سعید آقاخانی و منوچهر هادی و در نخستین سال های فیلمسازی آن ها کارگردانی شده، جالب توجه است.

در این هفته پخش ویژه برنامه های شب یلدا، جدول پخش معمول شبکه های سیما را کمی به هم ریخته و باکس معمول پخش فیلم سینمایی در ساعات پایانی پنجشنبه ها در شبکه های یک، 2 و 3 حذف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماجرای خیالی درباره باب راس و 4 فیلم جدید دیگر در آخرهفته تلویزیون

یک ماجرای خیالی درباره باب راس و 4 فیلم جدید دیگر در آخرهفته تلویزیون