مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-04سياسي

نشستی متفاوت از شورای اداری چاروسا در گلزار شهدای یک روستا+ تصویر


اعضای شورای اداری بخش چاروسا به روستاهای این بخش جهت رفع مشکلات این بار به روستاهای فاریاب توت و کلاب رفتند تا مشکلات این مردم روستاها را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه سفرهای دوره ای اعضای شورای اداری بخش چاروسا به روستاهای این بخش جهت رفع مشکلات این بار به روستاهای فاریاب توت و کلاب رفتند تا مشکلات این مردم روستاها را پیگیری کنند.

پس از بیان مشکلات روستاهای کلاب در خطبه های نماز جمعه شهر قلعه رییسی و پیگیری امام جمعه این شهر؛ بخشدار به همراه رییس دادگاه چاروسا و جمعی از اعضای شورای اداری با حضور در روستاهای فاریاب توت و کلاب مشکلات را از نزدیک بررسی کردند.

ابتدا با حضور در روستای فاریاب توت که یکی از روستاهای زیبا و با ظرفیت گردشگری به شمار می رود با حضور در گلزار شهدا که سه شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده تجدید میثاق کردند.

قرار بود بخشدار به همراه اعضای شورای اداری در مسجد نشست خود را برگزار کنند اما در یک حرکت خوب نشست بررسی مشکلات را در گلزار شهدا برگزار کردند و همانجا مشکلات مردم را شنیدند.

روستای فاریاب توت یکی از روستاهای زیبای چاروساست که مردم این روستا مشکلات روستا را بیان کردند و دهیار این روستا به بیان مشکلات پرداخت و عنوان کرد: گاز به روستای فاریاب توت رسید اما همچنان کنتور نصب نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی متفاوت از شورای اداری چاروسا در گلزار شهدای یک روستا+ تصویر

نشستی متفاوت از شورای اداری چاروسا در گلزار شهدای یک روستا+ تصویر