مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-09اجتماعي

شکار غیرقانونی مناطق حفاظت شده اردستان را تهدید می کند


رییس اداره محیط زیست شهرستان اردستان گفت: فرهنگ ناصواب و شکار غیرقانونی، مناطق حفاظت شده اردستان را به شدت تهدید می کند که ضروری است دستگاه قضایی برای جلوگیری از تکرار این گونه تخلفات حکم های بازدارنده صادر کند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره محیط زیست شهرستان اردستان گفت: فرهنگ ناصواب و شکار غیرقانونی، مناطق حفاظت شده اردستان را به شدت تهدید می کند که ضروری است دستگاه قضایی برای جلوگیری از تکرار این گونه تخلفات حکم های بازدارنده صادر کند.

حسین شواخی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان 3 نفر متخلف را که اقدام به شکار غیرمجاز یک رأس قوچ وحشی در زیستگاه های آزاد روستای اونج کرده بودند شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران این اداره پس از شناسایی اقدام به تعقیب شکارچیان می کنند، ولی به دلیل سرعت غیرمجاز و خلاف جهت حرکت کردن شکارچیان در جاده و احتمال آسیب و خطر از ادامه تعقیب منصرف می شوند.

شواخی با بیان اینکه با تلاش و دنبال کردن مأموران محیط زیست، شکارچیان در حین متواری شدن، لاشه قوچ وحشی را رها کردند، اما مشخصات آنها مستندنگاری و ثبت شده است، گفت: پرونده قضایی علیه این سه شکارچی که سابقه پرونده دیگری به جرم شکار غیرمجاز در دادسرای اردستان دارند تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار غیرقانونی مناطق حفاظت شده اردستان را تهدید می کند

شکار غیرقانونی مناطق حفاظت شده اردستان را تهدید می کند